Pages

Friday, December 08, 2006

Nasıl Bakarsan Öyle Görürsün






Nasıl bakarsan öyle görürsün. Bu tabir çok özel. Bazen bazı şeyler çok üst üste gelirler. O kadar ki hepsinin üstünüze yığılıp altında kalmaktan korkarsınız. Güzel olan bütün her şey size o anda karanlıktır, sıkıcıdır. İşte o anda şansınız yaver gider de güzel bir şey görürseniz nefes aldığınızı tekrar hissedersiniz. Bu güzel bir çiçek, kuş ya da manzara olabilir. Ama o anda nasıl bir halet-i ruhiye içindeyseniz öyle bakar öyle görürsünüz. İşte böyle bir anda güneşin batışı güzel göründü bana. İşi gücü bırakıp fotoğraf çekmeye koyuldum. Tamam ilk fotoğraflar çok güzel göründü. Ama sonuncu bana öyle bir his verdi ki bütün ümitler bulutların altında gizlenmişti. Yok güzel bakacaktım değil mi? Tamam o zaman incecik ışıklar sızıyordu. Bu da küçük ümitler demektir. Umarım...


İstanbul'un her köşesi ayrı güzel. Tabii güzelliği tarihi güzelliklerle birleşince başka türlü güzel oluyor. Sarı Köşkün bahçesinden bir akşam manzarası. İyi de bahçe ve merdiven yerine köşkü çekmeliydin diyenler olur beş dakikalık zaman zarfında kapıdan giren çıkan eksik olmadı. Çekersem olur da hayır diyen olur diye cesaret edemedim. Başka bir sefere erteledim. E adım adım ilerliyoruz..

No comments: